Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

Пліс Світлана Володимирівна, учитель початкових класів

Досвід роботи з  питання «Інтегровані уроки як засіб формування міжпредеметної копметентності учнів» є модифікаційним за інноваційним потенціалом, так як ґрунтується на використанні передового педагогічного досвіду з даного питання, власних надбаннях вчителя і його підходах до інтеграції предметів, форм роботи, які використовуються на різних етапах уроку.

Актуальність досвіду полягає у зміні поглядів на форми інтеграції уроків  та їх види залежно від віку учнів та їхнього рівня творчої особистості не як мети, а як засобу її всебічного розвитку.

Провідна ідея досвіду полягає у створенні умов як на уроці, так і в позаурочний час, для формування міжпредметних компетентностей кожного учня, його особистісного розвитку і створення атмосфери емоційного благополуччя під час здійснення спілкування в усній і писемній формі.

Мета спрямована на формування різних компетенцій, зазначених у Держстандарті початкової освіти, які сприяють всебічному розвитку особистості.

Новизна досвіду полягає у спрямованості його змісту на формування мотивів для навчання, що сприятиме всебічному розвитку  учнів, а також створенні умов для реалізації власних знань, умінь і навичок під час самостійної, комунікативно-пізнавальної та соціальної активності .

Технологія діяльності вчителя ґрунтується на оптимальному поєднанні змісту, форм, методів, прийомів, а особливо навчальних предметів, які найкраще інтегруються.

Досвід має практичну значимість, так як його зміст є доступним для використання вчителями початкових класів, учителями - предметниками.

Досвід відповідає вимогам раціонального використання часу, засобів та основним положенням Держстандарту початкової освіти.

Матеріали досвіду призначені для вчителів початкової школи.

Родзинки педагогічного досвіду | Переглядів: 1043 | Додав: Aylin | Дата: 10.03.2014

       


Рекомендації педагогам щодо роботи з гіперактивними дітьми

Психолог школи Леонтьєва І.В.

 


Родзинки педагогічного досвіду | Переглядів: 480 | Додав: Aylin | Дата: 29.02.2012

Коняхіна Ганна Олегівна

учитель української мови та літератури

 

Родзинки педагогічного досвіду | Переглядів: 1823 | Додав: Aylin | Дата: 26.02.2012

  

 Меніна Ольга Василівна

учитель початкових класів


Інтегровані уроки в системі початкової школи - це шлях до активізації пізнавальної діяльності учнів та можливість підвищити рівеь самооцінки учнів.
Родзинки педагогічного досвіду | Переглядів: 4445 | Додав: Aylin | Дата: 26.02.2012