Робота Лисичанської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6
з реалізації І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи
за темою « Використання веб – сайтів в освітній діяльності»
Формування основних компетентностей учнів і професійних компетентностей вчителя завжди пов’язаний зі змістом Держстандарту початкової та базової освіти.
Будь-які зміни в змісті освіти тісно пов’язані і з вимогами до професіоналізму вчителя, його компетентностей, серед яких однією з головних є вміння працювати в інформаційному середовищі. Тому вже протягом кількох років у Лисичанській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів №6 організовано роботу постійно діючих курсів комп'ютерної грамотності, майстер-класів: «Основи медіаосвіти та медіаграмотності», «Веб – сайт: робота з ним та його використання», які завершувалися моніторингом з вивчення рівня інформаційної компетентності вчителів – відвідувачів курсів та майстер - класів, а також стали основою для залучення учнів до співпраці з формування медіаграмотності та організації роботи майстер – класу «Google – інструментарій в практиці вчителя», з метою підготовки вчителів до впровадження технологій Веб 2.0 та дистанційного навчання у навчально-виховному процесі .
Дані починання щодо формування комп'ютерної грамотності педагогів і учнів були підтримані Відділом освіти Лисичанської міської ради та Лисичанським методичним центром, які рекомендували поглибити цю роботу в рамках створення на базі школи дослідно - експериментальної роботи за темою «Використання веб-сайтів в освітній діяльності».
Робота з підготовки щодо створення на базі школи дослідно–експериментальної роботи розпочалася з допідготовчого періоду (вересень – грудень 2014 року), який передбачав:
- ознайомлення з нормативними документами щодо створення експериментального загальноосвітнього навчального закладу;
- розроблення Програми дослідно-експериментальної роботи на базі школи за темою «Використання веб-сайтів в освітній діяльності»;
- подання заявки на проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Використання веб - сайтів в освітній діяльності» на базі Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6;
- отримання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня;
- проведення засідання педагогічної ради « Про проведення дослідно – експериментальної роботи за темою «Використання веб - сайтів в освітній діяльності» (ознайомлення з Програмою дослідно-експериментальної роботи).
Реалізація проекту розпочалася після отримання наказу Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації №11с від 16.01.2015 року «Про надання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня Лисичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Лисичанської міської ради Луганської області»
На даний момент, а саме з січня по травень 2015 року, педагогічний колектив здійснює роботу над реалізацією першого (підготовчого) етапу.
На початку реалізації І етапу дослідно – експериментальної роботи було визначено напрями діяльності
Отже, І (підготовчий) етап дослідно-експериментальної роботи та його результати є основою для визначення основних напрямів та форм роботи над темою дослідно – експериментальної роботи «Використання веб-сайтів в освітній діяльності» та розробки тематики інноваційної моделі системи навчально-виховної роботи на основі освітніх технологій.
Програма реалізації
І (підготовчого) етапу
дослідно-експериментальної роботи з теми
«Використання веб-сайтів в освітній діяльності»
січень – травень 2015
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Очікувані результати |
|
|
||
|
Видання наказу «Про участь школи в дослідно - експериметальній роботі за темою "Викорстання веб-сайтів в освітній діяльності»» |
До 14.02.2015 |
Готовність до роботи в умовах експерименту, створення творчих груп |
|
Вивчення нормативно – правого забезпечення зі здійснення дослідно – експериментальної роботи. |
Січень – травень 2015 р. |
Створення нормативно – правової бази |
|
Вивчити та проаналізувати психолого-педагогічну, методичну літературу з проблеми дослідження та ППД. |
Березень-квітень 2015р. |
Створення бази даних за темою експерименту |
|
Розробка матеріалів для проведення вхідного моніторингу з учасниками експерименту |
Лютий 2015 року |
Створення анкет для вчителів, учнів та батьків |
|
Проведення вхідного моніторингу з учасниками дослідно-експериментальної роботи |
Березнь – квітень 2015 |
Аналітичний звіт з рівня готовності учасників експерименту |
|
Проведення батьківської конференції щодо участі в дослідно – експерименталій роботі |
Квітень 2015 |
Рішення батьківської конференції |
|
Проведення педагогічної ради «Про підсумки реалізації підготовчого етапу дослідно – експериментальної роботи» |
травень 2015р.
|
Рішення та рекомендації педагогічної ради
|
8. |
Продовжити навчання педагогів шляхом проведення майстер – класу «Google – інструментарій в практиці вчителя» |
січень-червень 2015р. |
Готовність педагогів до інноваційної діяльності в умовах експерименту |
9. |
Підготовка звіту за підсумками 1 етапу дослідно-експериментальної роботи |
І тиждень червня 2015р. |
Звіт про результати 1 етапу дослідно-експериментальної роботи |