Тема дослідно-експериментальної роботи: «Використання веб – сайтів в освітній діяльності».
Мета: залучити вчителів до комплексного використовування соціальних сервісів технології Веб 2.0, щоб досягнути бажаного ефекту від процесу навчання та розширити межі навчального середовища.
Завдання:
· розробити та апробувати інноваційну модель навчально-виховної роботи;
· здійснити реконструкцію матеріально-технічної бази, оновити обладнання навчального закладу, поповнити фонд бібліотеки науково-методичною та електронною літературою;
· розробити систему моніторингу дослідно-експериментальної роботи;
· розробити систему впровадження медіаосвітніх, інформаційних, проектних технологій;
· вдосконалити систему підвищення професійного рівня педагогів;
· розробити та запровадити систему проектно-цільового управління інноваційним закладом;
· надати кожній дитині можливість самоствердження у найбільш значимих для неї сферах життєдіяльності.
Етапи проведення дослідно-експериментальної роботи :
Підготовчий етап
(січень 2015 - травень 2015)
|
- вивчення та аналіз науково-методичної літератури і передового педагогічного досвіду з теми дослідження;
- проведення вхідного моніторингу учасників навчально-виховного процесу щодо рівня готовності до участі в експерименті;
- формування творчих груп із проблеми для проведення експериментальної роботи;
- розробка тематики інноваційної моделі системи навчально-виховної роботи на основі освітніх технологій.
|
Діагностико-концептуальний етап
(червень 2015–грудень2015 рр.)
|
- діагностика готовності адміністрації, педколективу навчального закладу, батьків, учнів до співробітництва та соціально-педагогічних потреб в умовах інноваційної моделі навчально-виховної роботи;
- розробка системи впровадження інформаційних, проектних технологій;
- розробка навчального, навчально-методичного забезпечення інноваційної моделі.
|
Формувальний етап
(січень 2016–грудень 2016 рр.)
|
- упровадження інноваційної моделі навчально-виховної роботи, навчального, навчально-методичного, управлінського забезпечення інноваційної моделі;
- моніторинг дослідно-експериментальної роботи;
- моніторинг рівня співробітництва адміністрації, педагогічного колективу, батьків, учнів;
- проведення консультацій, навчання вчителів, батьків із теми дослідно-експериментальної роботи;
- упровадження системи проектно-цільового управління закладом.
|
Контрольно-узагальнюючий етап
(січень 2017 – грудень 2017рр.)
|
- порівняння результатів дослідно-експериментальної роботи за поставленою метою;
- поширення педагогічного досвіду з теми експерименту;
- внесення коректив до створеної інноваційної моделі навчально-виховної роботи;
- проведення науково-практичної конференції за результатами експериментальної роботи;
- підготовка звіту про підсумки проведення дослідно-експериментальної роботи за темою дослідження.
|
Корекційний етап (січень 2018 – червень 2019 рр.)
|
- внесення коректив і відповідних змін до організаційно-педагогічних, матеріально-економічних умов навчально-виховного процесу;
- складання планів інноваційної діяльності на подальший період відповідно до Концепції розвитку Лисичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 та результатів експериментальної роботи.
|